• צור קשר

    :

    קורס ביקורת מקיף

    תאריך פתיחה מיקום היקף הקורס מרצה הקורס
    5.4.2024 זום 12 מפגשים רו"ח ארז כהן

    קורס ביקורת מקיף כולל הכנה מלאה ומקיפה לבחינת המועצה בביקורת: הבניית הידע התיאורטי באמצעות טכניקות לימוד מתקדמות שפותחו במיומנות, תרגול שאלות, לימוד שיטות לכתיבה אופטימלית של הבחינה והכוונה מקצועית לתהליך הלמידה לקראת הבחינה בביקורת. כל תלמיד יקבל את ספרי הקורס, המכילים את כל החומר הנדרש לבחינה וכוללים שאלות ופתרונות במגוון רחב של נושאים.

    מיומנות ערוכה לשינויים האחרונים בבחינה בביקורת! לפרטים נוספים אודות ההכנה למועד מיוחד, יוני 2024  לחצו כאן >>

    מידע כללי

    קורס ביקורת מקיף פותח על ידי רו"ח ארז כהן לאור ניסיונו הרב בהכנת סטודנטים לבחינת המועצה בביקורת – מעל 15 שנות הוראת ביקורת באוניברסיטת חיפה ומעל 12 שנות הוראת ביקורת במסגרת הקורסים של מיומנות.

    במסגרת הקורס הסטודנטים יקבלו הכנה מלאה לבחינת המועצה בביקורת

    שיטות הוראה

    לאור אופיו המיוחד של החומר בביקורת שרבים מהסטודנטים מוצאים אותו מתיש ומשעמם וההיקף העצום שלו, פותחה על ידי רו"ח ארז כהן תכנית לימודים ייחודית שנותנת דגש מיוחד על הבנת הביקורת, להבדיל מלימוד טכני של הביקורת.

    שיטת לימוד מתקדמת וייחודית זו, בעלת יתרונות חשובים.  ראשית, חוסכת זמן רב לסטודנטים בלימוד החומר ושמה דגש על הדברים החשובים באמת. שנית, מעניקה לסטודנטים כלים להתמודדות עם שאלות קשות ומורכבות בביקורת ומאפשרת לרכז את הלימודים ב – 12 מפגשים.

    בנוסף, הדגש בקורס על שיטות עבודה מתקדמות לכתיבה נכונה של הבחינה כדי למקסם את הניקוד המגיע לסטודנטים.

    שיטות ההוראה פותחו על ידינו על סמך ניסיוננו הבא לידי ביטוי ב- 15 שנות הוראת הביקורת.

    אנו ממשיכים לשכלל את הקורסים, לעדכן את החומר ולהוביל את הסטודנטים להצלחה בבחינה ולהכשירם לרו"ח מבקרים איכותיים בשוק העבודה.

    ספר הקורס

    ספרי הלימוד מעודכנים, כוללים את כל החומר התיאורטי הנחוץ לבחינה ותרגול. בספרים מגוון רחב של שאלות – שאלות מבחינות המועצה ושאלות שנכתבו במיוחד ללומדים בקורסים שלנו, כל השאלות עם פתרונות מלאים של רו"ח ארז כהן.

    הספר נכתב בצורה פשוטה וידידותית המאפשרת לסטודנט להתחבר לחומר ולקבל את כל המידע הרלוונטי והחשוב בכל נושא בצורה מהירה. בסיומו של כל נושא יש תמצית המרכזת בעמוד אחד את עיקר הדגשים והנושאים החשובים בכל פרק ומאפשרת לסטודנט לקבל "מבט על" על כל נושא. לפרטים נוספים אודות הספרים שלנו

    משוב אישי

    במסגרת הקורס המקיף, ניתן לשלב משוב אישי – פגישה אישית של התלמיד עם רו"ח ארז כהן (אפשרי גם בזום) שבה מתבצעת בדיקת מחברת הבחינה של הסטודנט במטרה להצביע על נקודות החולשה בכתיבה. סטודנטים רבים לא מבינים מדוע הם נכשלים שוב ושוב וכיצד לכתוב את התשובות ברמה גבוהה, רק עין מקצועית אשר בקיאה בחומר, תוכל לאתר את הליקויים. במשוב תקבלו סקירה  על הליקויים בבחינה שלכם, התייחסות לנקודות החלשות בכתיבת הבחינה, התרשמות כללית מהבחינה והתייחסות למידת השליטה בידע התיאורטי, וכמובן, המלצות כיצד לשפר ולהצליח בבחינה!

    *המשוב האישי בתשלום נוסף

    למי מיועד הקורס

    קורס הביקורת מיועד לסטודנטים הניגשים לבחינה המבקשים לבסס את הידע הנדרש לבחינה בביקורת, לחזק את ידיעותיהם, לשפר את יכולת כתיבת התשובות שלהם, להתמודד באופן יעיל עם הכמויות הגדולות של החומר, לקבל עדכונים וטיפים לקראת הבחינה.

    קורס הביקורת מתאים למגוון סטודנטים:  סטודנטים שנכשלו בבחינה בביקורת, סטודנטים שעבר זמן מאז למדו את החומר באופן שוטף ומבקשים להתעדכן בחומר ולבסס את הידע שלהם, וסטודנטים הלומדים עצמאית לבחינות המועצה ומבקשים לקבל הכוונה. כמו כן, אנו עדים לגידול במספרם של סטודנטים המשתתפים בקורס המקיף, אשר לומדים שנת השלמה במוסד לימודים מוכר ומעוניינים להגדיל את סיכוייהם לעבור את הבחינות הפנימיות במוסד הלימוד בו הם לומדים וכהכנה לבחינת המועצה

    היקף הקורס

    היקף קורס ביקורת מקיף:  48 שעות לימוד

    מרצה הקורס

    קורס ביקורת מקיף יועבר במלואו ע"י רו"ח ארז כהן

    רו"ח ארז כהן משלב בין ניסיונו הרב כמרצה המתמחה בביקורת לבין ניסיונו המקצועי

    • ראש מסלול חשבונאות במכללת תל חי;
    • מרצה לביקורת באוניברסיטת חיפה;
    • מנכ"ל מיומנות – הכנה מקצועית לבחינת המועצה בביקורת;
    • כתב את ספר הביקורת המלא ומאמרים בתחום הביקורת בביטאון רואי החשבון;
    • מעביר סדנאות בביקורת במשרד EY;
    • מנהל מחלקה מקצועית  במשרד EY (BIG4);
    • חשב בי"ח רמב"ם בחיפה;
    • חשב בקיבוצים, עמותות ומלכ"רים;
    • שירותי מחלקה מקצועית למשרדים;
    • ייעץ מקצועי לרו"ח וסטג'רים בתחילת דרכם;

    מועדי הקורס

    הרשמה לקורס >>

    המלצות על הקורס המקיף

    "הבלתי יאמן קרה – לפני שהגעתי לקורס המקיף, נכשלתי בציון נמוך ולא האמנתי שאצליח לעבור, במבחן הזה קיבלתי ציון הקרוב ל-70, גבוה מהציון הקודם בכ- 20 נקודות!!!"

    יאיר ב., המרכז האקדמי לב

    זאת הפעם השלישית שאני ניגשת ואחרי פעמיים של ציונים בסביבות ה – 40 החלטתי שאני חייבת לשנות גישה וללמוד ביקורת כמו שצריך ולא תקנים בעל פה.
    נרשמתי לקורס, ארז העביר את הנושאים בצורה מקצועית ובהירה וממש בפעם הראשונה שסוף סוף ממש הבנתי ביקורת ואפילו נהניתי ללמוד.

    תהילה כ., אוניברסיטת בר אילן

    אחרי הפסקה של 6 שנים, היה ברור לי שאני צריך קורס. בעקבות המלצה של חבר, הגעתי לארז. אחרי תקופה ארוכה של הפסקה, חששתי מאד אך מהר מאד הבנתי שהגעתי לכתובת הנכונה! ארז עוזר לעשות סדר בים החומר, מסביר את הכל בצורה פשוטה, השיעורים הפרונטליים אשר משלבים בין הקניית ידע ותרגול עוזרים מאד, בנוסף הספרים משלימים את העבודה! לא האמנתי שאחרי הפסקה כ"כ ארוכה אפשר לעבור פעם ראשונה!!!

    אורן ח., המכללה למינהל

    אחרי שלא עברתי את הבחינה בביקורת בפעם הראשונה לאחר סיום שנת ההשלמה, השתתפתי בקורס המקיף של ארז שעזר ותרם באופן אישי בהבנה של החומר התיאורטי והכין אותי לשינויים שחלו בבחינה. הקורס הקנה לי כלים משלימים ביישום של התיאוריה בביקורת בנוסף לניסיון שרכשתי במקביל במהלך ההתמחות באחד מ-4 המשרדים הגדולים

    עומר פ., מכללת רופין
    "תודה למיומנות! בזכות הקורס המקיף שלכם עברתי את הבחינה!
    לאחר 3 כישלונות בבחינה בביקורת נרשמתי לקורס המקיף. ארז מלמד בצורה פשוטה ועניינית.
    מרגישים שמדובר במרצה עם ניסיון רב בהוראה ובפרקטיקה!
    תודה על הסבלנות, המענה לכל שאלה והיחס האישי, ממליץ בחום!

    "החלטתי לוותר על שנת השלמה ולעשות את מבחני המועצה לבד.

    חברה אמרה לי שאת הקורס המקיף של ארז בביקורת אני חייבת לקחת!

    מאושרת שהשתתפתי בקורס, עברתי פעם ראשונה!"